Tüm bilgileri eksiksiz doldurunuz.

Randevu formunu kapat

Bt-x Enjeksiyonu

Bt-x Enjeksiyonu

BT-X NEDİR?

Bt-x  “Clostridum Botulinum” isimli mikroorganizma tarafından üretilen proteinin,saflaştırılması sonucu elde edilen bir ilaçtır. Botoks sinir uçlarında iletimi sağlayan maddelerin salınımını engelleyip, sinir iletimini durdurarak etkisini gösterir. Bt-x tıpta birçok alanda kullanılmaktadır. Şaşılık ve felç tedavileri,terleme, kırışıklık tedavisi gibi pek çok alanda güvenle kullanılabilir. Bt-x kas dokusuna ya da başka bir dokuya zarar vermez.

Bt-x Kullanım Alanları

• Alın ve kaş arası mimikler
  • Kaş çatma çizgileri
  • Üst dudak üzeri kırışıklıklar
  • Kaş kaldırma
  • Burun sırtı çizgileri
  • Düşük ağız kenarları
  • Boyun kırışıklıkları
  • El ve koltuk altı terlemesi
  • Migren türü baş ağrıları
  • Çiğneme kası hipertrofisi

Bt-x Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

1) Doğal bir madde mi, sentetik mi?

Evet doğaldır. Bt-x laboratuvar şartlarında “clostridum botulinum” isimli bir mikroorganizma tarafından üretilen proteinin,saflaştırılması sonucu elde edilen doğal bir ilaçtır.

2) Bt-x nasıl etki eder?

Bir kasın kasılması veya dinlenmesi için bir sinir hücresi tarafından mesaj alınması gerekir. Bt-x kas ve sinir arasındaki bu mesajın geçişini geçici bir süre engelleyerek etki gösterir.

3) Sürekli Bt-x yaptırmak zararlı mıdır? İki uygulama arasında en az ne kadar zaman olmalı?

Bt-x`un periyodik olarak enjeksiyonu hiçbir sakınca oluşturmaz. Yaklaşık 20 yıldan beri 70`den fazla ülkede bazı kronik hastalıkların tedavisinde kullanımından elde edilen güvenlik deneyimi, bunun en güçlü kanıtıdır.

4) Bt-x uygulaması yaptırmak için belli bir yaş sınırı var mı?

Hayır,yaş sınırı yoktur. 2 yaşından itibaren güvenle kullanılabilir.

5) Ömür boyu uygulanabilir mi?

Evet. Gerek estetik, gerekse tedavi amaçlı olarak uzun süre kullanılabilir.

6) Bt-x uygulamadan önce herhangi bir tetkik/tahlil yapılması gerekiyor mu?Uygulama öncesinde herhangi bir hazırlık yapmaya gerek var mı?

Bt-x enjeksiyonu öncesinde herhangi bir tetkik veya tahlil yapılması gerekmez. Ancak Hamilelik sırasında uygulanması önerilmez.

7) Nasıl uygulanıyor?

Bt-x,çok küçük iğnelerle, kırışıklık bulunan bölgede deri altına enjekte edilerek uygulanır.Uygulama eğitimli bir doktor tarafından yapılmak kaydıyla, uygulaması kolay, cerrahi olmayan ama son derece etkili bir kırışıklık tedavisidir.

8) Yan etkileri var mı?

Eğitimli bir doktor tarafından yapılması durumunda yan etkisi çok azdır. Çok nadir olarak başağrısı veya yanlış yere uygulama sonucu geçici göz kapağı düşüklüğü görülebilir. Enjeksiyon alanında nadiren hafif kızarıklık olabilir, makyajla kolayca kapatılabilir.

9) Bt-x`un migrene iyi geldiği söyleniyor. Doğruysa nereye uygulanıyor?

Evet.Bt-x`un migren, gerilim tipi baş ağrısı gibi bazı ağrı türlerinde etkili olduğu bilinmektedir. Yüz ve boyun bölgesinde çeşitli noktalara enjekte edilir.

10) Bt-x yapılan yüzde şişme olur mu?

Yüzde şişmeye yol açmaz.

11) Bt-x yaptırdıktan sonra yüz kaslarında tahrip oluşur mu??

Bt-x kasları tahrip etmez, yüz ifadesini sağlayan mimiklerin kaybolmasına neden olmaz.

12) Bt-x`un etkisi geçtikten sonra kırışıklıklar daha da artıyor mu?

Hayır. Sadece kırışıklıklar tedaviden önceki haline döner. Bt-x`a bağlı yeni bir kırışıklık oluşturmaz.

13) Uygulama yapılan yer hissizleşiyor mu?

Hayır,uygulama yapılan bölgede his kaybı olmaz.

14) Yüzdeki kırışıklıkları gidermek için Bt-x dışında bir tedavi , ilaç var mı?

Kırışıklıkların giderilmesi için cerrahi metodlar, dolgu maddesi, lazer gibi farklı metodlar kullanılabilir. Hangi kırışıklık seviyesinde hangi metodun kullanılacağına dair kararı, en iyi şekilde ancak konunun uzmanı bir hekim verebilir.

15) Uygulamanın maliyeti yaklaşık ne kadar?

Ücretlendirme uygulama yapılacak bölgeye göre değişiklik göstermektedir.Lütfen daha detaylı bilgi için randevu alınız TEL: 0212 603 6 602

16) Erkekler de yaptırabilir mi?

Kadın ve erkeklerde güvenle ve aynı etkinlikte kullanılıyor.

17) Enjeksiyon sırasında bir uygulama hatası olursa ne olur?

Bt-x ile mükemmel sonuçlar almak için, uygulama yapmayı, yüz kaslarının anatomik yapısını bilen ve konuyla ilgili eğitimi almış deneyimli bir doktora başvurmak gerekir. Yanlış uygulama sonucunda oluşabilecek yan etkiler, çoğunlukla birkaç hafta içinde geçer.